S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Kliknutím na tlačítko “OK” souhlasíte s použitím preferenčních, statistických i marketingových cookies pro nás i naše partnery. Funkční cookies jsou v rámci zachování funkčnosti webu používány po celou dobu procházení webem. Podrobné informace a nastavení ke cookies najdete zde. S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Kliknutím na tlačítko “OK” souhlasíte s použitím preferenčních, statistických i marketingových cookies pro nás i naše partnery. Funkční cookies jsou v rámci zachování funkčnosti webu používány po celou dobu procházení webem. Podrobné informace a nastavení ke cookies najdete zde.

KONTAKTY

ŠLAPKA SPORT
nám. Osvobození 317/5
789 01 Zábřeh
tel: +420 774 302 298
info(a)slapkasport.cz

Obchodní podmínky

Obchodní podmínky

Obchodní podmínky

I. Základní ustanovení

  1. Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“ nebo též jako „VOP“) jsou vydané dle § 1751 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „občanský zákoník“).
  • Ing. et Ing. Martina Urbášková
  • IČ: 02659654
  • DIČ: CZ8654305858
  • se sídlem: Bohuslavice 139, 789 72 Dubicko
  • kontaktní údaje: Ing. et Ing. Martina Urbášková
  • email: info@slapkasport.cz
  • telefon: +420 774 302 298
  • www: slapkasport.cz
  • číslo účtu v CZK: 297654928/0300.

    (dále jen „prodávající“)

  1. Tyto obchodní podmínky upravují vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy (dále jen „kupní smlouva“) uzavírané mezi prodávající a jinou fyzickou osobou (dále jen „kupující“) prostřednictvím webového rozhraní umístěného na webové stránce dostupné na internetové adrese www.slapkasport.cz (dále jen „internetový obchod“).
  2. Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy. Ustanovení odchylná od obchodních podmínek je možné sjednat v kupní smlouvě a tyto mají přednost před ustanoveními obchodních podmínek.
  3. Tyto obchodní podmínky a kupní smlouva se uzavírají v českém jazyce.

II. Informace o zboží a cenách

Prodávající tímto informuje kupující a kupující provedením objednávky stvrzuje, že byl Prodávající informováni o dále uvedeném:

  1. Totožnost Prodávající: Ing. et Ing. Martina Urbášková, IČ: 02659654, se sídlem: Bohuslavice 139, 789 72 Dubicko, DIČ: CZ8654305858, telefonní čísla a adresa pro doručování elektronické pošty a další kontaktní údaje jsou uvedeny v záhlaví těchto VOP a na internetové stránce www: slapkasport.cz (dále jen „Stránky“);
  2. Veškerá prezentace zboží umístěná na Stránkách internetového obchodu je informativního charakteru a prodávající není povinna uzavřít kupní smlouvu ohledně vystaveného zboží. Ustanovení § 1732 odst. 2 občanského zákoníku se nepoužije;
  3. Označení každého konkrétního zboží (dále jen „Zboží“) a jeho podrobný popis, včetně povinných informací je uvedeno na Stránkách;
  4. Cena Zboží včetně všech daní, poplatků a jiných obdobných peněžitých plnění je uvedena u jednotlivého Zboží na Stránkách a je konečná a Prodávající není oprávněna ji žádným způsobem jednostranně zvyšovat;
  5. Způsob úhrady kupní ceny je uveden u jednotlivého Zboží na Stránkách, volba z nabízených způsobů platby za Zboží závisí na vůli kupujícího, zvolený způsob platby nelze bez souhlasu Prodávající měnit;
  6. Způsob dodání Zboží je vždy uveden s možností výběru u jednotlivého Zboží na Stránkách, volba z nabízených způsobů dopravy závisí na vůli kupujícího, zvolený způsob dodání nelze bez souhlasu Prodávající měnit;
  7. Náklady na dodání Zboží závisí na volbě jednotlivých způsobů dodání Zboží, u kterých se uvádí také cena služby za dodání Zboží, výběrem varianty dodání Zboží kupující zároveň souhlasí s úhradou nákladů na dodání Zboží;
  8. Informace o právech z vadného plnění, informace o záruce za jakost, následném servisu a jejich podmínkách jsou uvedeny v těchto VOP;
  9. Kupující má právo odstoupit od smlouvy o koupi Zboží bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů ode dne převzetí Zboží (jeho poslední části), a to jak je uvedeno dále v těchto VOP.

III. Objednávka a uzavření kupní smlouvy

  1. Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy. Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí kupující sám.
  2. Kupující provádí objednávku zboží těmito způsoby: 
    • prostřednictvím svého zákaznického účtu, provedl-li předchozí registraci v internetovém obchodě,
    • vyplněním objednávkového formuláře bez registrace.
  3. Při zadávání objednávky si kupující vybere zboží, počet kusů zboží, způsob platby a doručení.
  4. Před odesláním objednávky prodávající je kupujícímu umožněno kontrolovat a měnit údaje, které do objednávky kupující vložil, a to i s ohledem na možnost kupujícího zjišťovat a opravovat chyby vzniklé při zadávání dat do objednávky. Objednávku odešle kupující prodávající kliknutím na tlačítko „ODESLAT OBJEDNÁVKU“. Údaje uvedené v objednávce jsou prodávající považovány za správné. Podmínkou platnosti objednávky je vyplnění všech povinných údajů v objednávkovém formuláři a potvrzení kupujícího o tom, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami a podmínkami ochrany osobních údajů.
  5. Neprodleně po obdržení objednávky zašle prodávající kupujícímu potvrzení o přijaté objednávce označené v předmětu emailové zprávy „Přijatá objednávka“ na emailovou adresu kupujícího zadanou kupujícím v uživatelském účtu či v objednávce (dále jen „emailová adresa“). Toto potvrzení je automatické a nepovažuje se za uzavření smlouvy. Přílohou potvrzení jsou aktuální obchodní podmínky prodávající.
  6. Po ověření dostupnosti zboží v provozovně prodávající, zašle prodávající kupujícímu potvrzení o přijetí objednávky označené v předmětu emailové zprávy „Objednávka přijata – číslo objednávky: (uvedení skutečného čísla objednávky)“. Kupní smlouva je uzavřena přijetím potvrzení objednávky prodávající na emailovou adresu kupujícího.
  7. V případě, že některý z požadavků uvedených v objednávce nemůže prodávající splnit, zašle kupujícímu na jeho emailovou adresu návrh změny smlouvy. Návrh změny smlouvy se považuje za nový návrh kupní smlouvy a kupní smlouva je v takovém případě uzavřena potvrzením kupujícího o přijetí tohoto návrhu prodávající na její emailovou adresu uvedenu v těchto obchodních podmínkách.
  8. Všechny objednávky přijaté prodávající jsou závazné. Kupující může zrušit objednávku, dokud není kupujícímu doručeno potvrzení o přijetí objednávky prodávající. Kupující může zrušit objednávku telefonicky na telefonní číslo nebo email prodávající uvedený v těchto obchodních podmínkách nebo jiným prokazatelným způsobem.
  9. V případě, že došlo ke zjevné chybě na straně prodávající při uvedení ceny zboží v internetovém obchodě, nebo v průběhu objednávání, není prodávající povinna dodat kupujícímu zboží za tuto zcela zjevně chybnou cenu ani v případě, že kupujícímu bylo zasláno automatické potvrzení o přijaté objednávce podle těchto obchodních podmínek. Prodávající informuje kupujícího o chybě bez zbytečného odkladu a zašle kupujícímu na jeho emailovou adresu Návrh změny smlouvy. Návrh změny smlouvy se považuje za nový návrh kupní smlouvy a kupní smlouva je v takovém případě uzavřena potvrzením o akceptaci návrhu změny smlouvy kupujícím na emailovou adresu prodávající.

IV. Zákaznický účet

  1. Na základě registrace kupujícího provedené v internetovém obchodě může kupující přistupovat do svého zákaznického účtu, ze kterého může kupující provádět objednávání zboží (dále jen „zákaznický účet“). Kupující může objednávat zboží také bez registrace přímo z webového rozhraní obchodu.
  2. Při registraci do zákaznického účtu a při objednávání zboží je kupující povinen uvádět správně a pravdivě všechny údaje. Údaje uvedené v uživatelském účtu je kupující při jakékoliv jejich změně povinen aktualizovat. Údaje uvedené kupujícím v zákaznickém účtu a při objednávání zboží jsou prodávající považovány za správné.
  3. Přístup k zákaznickému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Kupující je povinen zachovávat mlčenlivost ohledně informací nezbytných k přístupu do jeho zákaznického účtu. Prodávající nenese odpovědnost za případné zneužití zákaznického účtu třetími osobami.
  4. Kupující není oprávněn umožnit využívání zákaznického účtu třetím osobám.
  5. Prodávající může zrušit zákaznický účet, a to zejména v případě, kdy kupující svůj zákaznický účet déle nevyužívá, či v případě, kdy kupující poruší své povinnosti z kupní smlouvy nebo těchto obchodních podmínek.
  6. Kupující bere na vědomí, že uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení prodávající, popř. nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení třetích osob.

V. Platební podmínky a dodání zboží

  1. Cenu zboží a případné náklady spojené s dodáním zboží dle kupní smlouvy může kupující uhradit následujícími způsoby: 
    • v hotovosti při osobním odběru na provozovně, 
    • platební kartou online, 
    • bankovním převodem, 
    • dobírkou v místě určeném kupujícím v objednávce.
  2. Společně s kupní cenou je kupující povinen uhradit prodávající také náklady spojené s dodáním zboží ve smluvené výši. Není-li dále uvedeno výslovně jinak, rozumí se dále kupní cenou i náklady spojené s dodáním zboží.
  3. V případě platby v hotovosti je kupní cena splatná při převzetí zboží.
  4. Prodávající nepožaduje od kupujícího předem žádnou zálohu či jinou obdobnou platbu. Úhrada kupní ceny před odesláním zboží není zálohou.
  5. Zboží je kupujícímu dodáno:
    • na adresu určenou kupujícím v objednávce,
    • osobním odběrem v provozovně prodávající.
  6. Volbu způsobu dodání provádí kupující během objednávání zboží.
  7. Náklady na dodání zboží v závislosti na způsobu odeslání a převzetí zboží jsou uvedeny v objednávce kupujícího a v potvrzení objednávky prodávající. V případě, že je způsob dopravy smluven na základě zvláštního požadavku kupujícího, nese kupující riziko a případné dodatečné náklady spojené s tímto způsobem dopravy.
  8. Je-li prodávající podle kupní smlouvy povinen dodat zboží na místo určené kupujícím v objednávce, je kupující povinen převzít zboží při dodání. V případě, že je z důvodů na straně kupujícího nutno zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno v objednávce, je kupující povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním zboží, resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení.
  9. V ceně zboží ani v ceně dopravy není zahrnut výnos zboží ani montáž zboží.
  10. Při převzetí zboží od prodávající je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit prodávající. V případě shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusí kupující zásilku od přepravce převzít.
  11. Kupující nabývá vlastnické právo ke zboží zaplacením celé kupní ceny za zboží, včetně nákladů na dodání, nejdříve však převzetím zboží. Odpovědnost za nahodilou zkázu, poškození či ztrátu zboží přechází na kupujícího okamžikem převzetí zboží nebo okamžikem, kdy měl kupující povinnost zboží převzít, ale v rozporu s kupní smlouvou tak neučinil.

VI. Odstoupení od smlouvy

  1. Není-li uvedeno jinak, práva uvedená v tomto čl. VI. obchodních podmínek přísluší pouze kupujícím spotřebitelům. Odstoupení od smlouvy podle ustanovení § 1861 a násl. občanského zákoníku se na kupující podnikatele nevztahuje.
  2. Kupující bere na vědomí, že dle ustanovení § 1837 občanského zákoníku nelze odstoupit od kupní smlouvy:
    1. o poskytování služeb, jestliže byly v plném rozsahu poskytnuty; v případě plnění za úplatu, pouze pokud započalo s předchozím výslovným souhlasem spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a podnikatel před uzavřením smlouvy poučil spotřebitele, že poskytnutím plnění zaniká právo odstoupit od smlouvy,
    2. o dodávce zboží nebo služby, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli podnikatele a k němuž může dojít během lhůty pro odstoupení od smlouvy,
    3. o dodání alkoholických nápojů, jejichž cena byla ujednána v době uzavření smlouvy s tím, že dodání je možné uskutečnit až po uplynutí třiceti dnů a jejichž skutečná hodnota závisí na výchylkách trhu nezávislých na vůli podnikatele,
    4. o dodávce zboží vyrobeného podle požadavků spotřebitele nebo přizpůsobeného jeho osobním potřebám,
    5. o dodávce zboží, které podléhá rychlé zkáze, nebo zboží s krátkou dobou spotřeby, jakož i zboží, které bylo po dodání vzhledem ke své povaze nenávratně smíseno s jiným zbožím,
    6. o neodkladné opravě nebo údržbě, která má být provedena v místě určeném spotřebitelem na jeho výslovnou žádost; to však neplatí pro provedení jiných než vyžádaných oprav či dodání jiného zboží než náhradních dílů nutných k provedení opravy nebo údržby,
    7. o dodávce zboží v zapečetěném obalu, které z důvodu ochrany zdraví nebo z hygienických důvodů není vhodné vrátit poté, co jej spotřebitel porušil,
    8. o dodávce zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačového programu v zapečetěném obalu, pokud jej spotřebitel porušil,
    9. o dodávce novin, periodik nebo časopisů s výjimkou smluv o předplatném na jejich dodávání,
    10. o ubytování, přepravě zboží, nájmu dopravního prostředku, stravování nebo využití volného času, pokud má být podle smlouvy plněno k určitému datu nebo v určitém období,
    11. uzavírané na základě veřejné dražby podle jiného zákona, které může být spotřebitel fyzicky přítomen, nebo
    12. o dodání digitálního obsahu, který není dodán na hmotném nosiči, poté, co bylo započato s plněním; v případě plnění za úplatu, pokud započalo s předchozím výslovným souhlasem spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, spotřebitel byl poučen, že tím právo odstoupit od smlouvy zaniká, a podnikatel mu poskytl potvrzení podle § 1824a odst. 1 a 2 nebo § 1828 odst. 3 a 4.
  3. Nejedná-li se o případ uvedený v čl. 2 obchodních podmínek či o jiný případ, kdy nelze od kupní smlouvy odstoupit, má kupující v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit ve lhůtě čtrnácti dnů ode dne převzetí zboží, přičemž v případě, že je předmětem kupní smlouvy několik druhů zboží nebo dodání několika částí, běží tato lhůta ode dne převzetí poslední dodávky zboží. Je-li předmětem smlouvy pravidelná opakovaná dodávka zboží, pak běží lhůta ode dne převzetí první dodávky zboží.
  4. Odstoupení od kupní smlouvy musí kupující sdělit jakýmkoli jednoznačným prohlášením učiněným vůči prodávající.
  5. Kupující, který odstoupil od smlouvy, je povinen vrátit prodávající zasláním nebo předáním Zboží prodávající bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od kupní smlouvy prodávající. Prodávající upozorňuje kupujícího na povinnost nést náklady spojené s vrácením zboží. V případě odstoupení od smlouvy nese kupující výši nákladů spojených s vrácením zboží, nemůže-li být pro svou povahu vráceno obvyklou poštovní cestou.
  6. Odstoupí-li kupující od smlouvy, vrátí mu prodávající do čtrnácti dnů od odstoupení od kupní smlouvy kupujícím peněžní prostředky, a to stejným způsobem, jakým je prodávající od kupujícího přijal. Prodávající vrátí kupujícímu přijaté peněžní prostředky jiným způsobem jen tehdy, pokud s tím kupující souhlasí a pokud mu tím nevzniknou kupujícímu další náklady. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než mu kupující zboží vrátí nebo prokáže, že zboží prodávající odeslal.
  7. Oznámení o odstoupení od smlouvy lze sdělit prostřednictvím vzorového formuláře, který je přílohou č. 1 těchto VOP.
  8. Zboží musí vrátit kupující prodávající nepoškozené, neopotřebené a neznečištěné a pokud možno v původním obalu. Nárok na náhradu škody vzniklé na zboží v rozsahu snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné k tomu, aby se seznámil s povahou, vlastnostmi a funkčností zboží,  je prodávající oprávněna jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny.
  9. Prodávající je oprávněna od kupní smlouvy odstoupit, a to až do doby převzetí zboží kupujícím. Prodávající vrátí ve lhůtě 14 dnů od oznámení o odstoupení od kupní smlouvy všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijala, a to stejným způsobem, popřípadě způsobem určeným kupujícím.
  10. Je-li společně se zbožím poskytnut kupujícímu dárek, je darovací smlouva mezi prodávající a kupujícím uzavřena s rozvazovací podmínkou, že dojde-li k odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, pozbývá darovací smlouva ohledně takového dárku účinnosti a kupující je povinen spolu se zbožím prodávající vrátit i poskytnutý dárek. To platí i pro případy odstoupení od smlouvy učiněné vůči kupujícím prodávající.

 VII. Práva z vadného plnění (reklamace)

  1. Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174b občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů).
  2. Má-li věc vadu, může kupující požadovat její odstranění. Podle své volby může požadovat dodání nové věci bez vady nebo opravu věci, ledaže je zvolený způsob odstranění vady nemožný nebo ve srovnání s druhým nepřiměřeně nákladný; to se posoudí zejména s ohledem na význam vady, hodnotu, kterou by věc měla bez vady, a to, zda může být druhým způsobem vada odstraněna bez značných obtíží pro kupujícího. Prodávající může odmítnout vadu odstranit, je-li to nemožné nebo nepřiměřeně nákladné zejména s ohledem na význam vady a hodnotu, kterou by věc měla bez vady.
  3. Prodávající odstraní vadu v přiměřené době po jejím vytknutí tak, aby tím kupujícímu nezpůsobil značné obtíže, přičemž se zohlední povaha věci a účel, pro který kupující věc koupil. K odstranění vady převezme prodávající věc na vlastní náklady. Vyžaduje-li to demontáž věci, jejíž montáž byla provedena v souladu s povahou a účelem věci předtím, než se vada projevila, prodávající provede demontáž vadné věci a montáž opravené nebo nové věci anebo uhradí náklady s tím spojené. Nepřevezme-li kupující věc v přiměřené době poté, co jej prodávající vyrozuměl o možnosti věc po opravě převzít, použije se § 2159 odst. 3 občanského zákoníku obdobně.
  4. Kupující může požadovat přiměřenou slevu nebo odstoupit od smlouvy, pokud 
    • prodávající vadu odmítl odstranit nebo ji neodstranil v souladu s  2170 odst. 1a 2 občanského zákoníku,
    • se vada projeví opakovaně,
    • je vada podstatným porušením smlouvy, nebo 
    • je z prohlášení prodávající nebo z okolností zjevné, že vada nebude odstraněna v přiměřené době nebo bez značných obtíží pro kupujícího
    • Přiměřená sleva se určí jako rozdíl mezi hodnotou věci bez vady a vadné věci, kterou kupující obdržel. Kupující nemůže odstoupit od smlouvy, je-li vada věci nevýznamná; má se za to, že vada není nevýznamná. Odstoupí-li kupující od smlouvy, prodávající vrátí kupujícímu kupní cenu bez zbytečného odkladu poté, co obdrží věc nebo co mu kupující prokáže, že věc odeslal.
  5. Prodávající odpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující zboží převzal:
    1. zboží odpovídá ujednanému popisu, druhu a množství, jakož i jakosti, funkčnosti, kompatibilitě, interoperabilitě a jiným ujednaným vlastnostem,
    2. zboží je vhodné k účelu, pro který ji kupující požaduje a s nímž prodávající souhlasil
    3. zboží je dodáno s ujednaným příslušenstvím a pokyny k použití, včetně návodu k montáži nebo instalaci.
  6. Prodávající dále odpovídá kupujícímu, že vedle ujednaných vlastností
    1. je zboží vhodné k účelu, k němuž se věc tohoto druhu obvykle používá, i s ohledem na práva třetích osob, právní předpisy, technické normy nebo kodexy chování daného odvětví, není-li technických norem,
    2. zboží množstvím, jakostí a dalšími vlastnostmi, včetně životnosti, funkčnosti, kompatibility a bezpečnosti, odpovídá obvyklým vlastnostem věcí téhož druhu, které může kupující rozumně očekávat, i s ohledem na veřejná prohlášení učiněná prodávající nebo jinou osobou v témže smluvním řetězci, zejména reklamou nebo označením,
    3. je věc dodána s příslušenstvím, včetně obalu, návodu k montáži a jiných pokynů k použití, které může kupující rozumně očekávat, a
    4. věc odpovídá jakostí nebo provedením vzorku nebo předloze, které prodávající kupujícímu poskytl před uzavřením smlouvy.
  7. Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí.
  8. Záruka za jakost vzniká prohlášením poskytovatele záruky, že kupujícího uspokojí nad rámec jeho zákonných práv z vadného plnění, zejména tím, že mu vrátí kupní cenu, vymění věc nebo ji opraví anebo v této souvislosti poskytne službu, nebude-li mít věc vlastnosti uvedené v prohlášení o záruce. Záruka za jakost vznikne i prohlášením učiněným v reklamě dostupné nejpozději v okamžiku uzavření kupní smlouvy. Je-li obsah záruky obsažený v jiném prohlášení o záruce pro kupujícího méně příznivý než obsah záruky učiněné v reklamě, má přednost obsah uvedený v reklamě, ledaže byl před uzavřením smlouvy dodatečně upraven stejným nebo srovnatelným způsobem, jakým byla reklama učiněna. Ustanovení o záruce za jakost se přiměřeně použijí i na záruku převzatou v souvislosti s jinou než kupní smlouvou.
  9. Ustanovení uvedená v předchozích článcích obchodních podmínek se nepoužijí u zboží prodávaného za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána, na opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním, u použitého zboží na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou zboží mělo při převzetí kupujícím, nebo vyplývá-li to z povahy zboží. Právo z vadného plnění kupujícímu nenáleží, pokud před převzetím zboží věděl, že zboží má vadu, anebo pokud vadu sám kupující způsobil.
  10. Při koupi použité věci mohou strany zkrátit dobu podle § 2165 občanského zákoníku až na jeden rok.
  11. V případě, že kupující zjistí, že zboží má vady nebo bylo poškozeno přepravou, je povinen tuto skutečnost bez zbytečného odkladu prokazatelně oznámit prodávající. K tomu lze kromě jiného využít emailovou adresu info@slapkasport.cz případně telefonní číslo +420 774 302 298 nebo jiný prostředek komunikace včetně osobního kontaktu dle uvážení kupujícího. Pokud kupující nevytkne vadu bez zbytečného odkladu, ztrácí nárok na pozdější uplatnění reklamace přepravy a dalších poškození.
  12. Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady (reklamovat zboží) v době 24 měsíců od převzetí zboží, není-li uvedeno jinak a při koupi použitého zboží v době jednoho roku, a to takto:
    • Práva z vadného plnění uplatňuje kupující u prodávající na adrese Nám. Osvobození 317/5, 789 01 Zábřeh.
    • Uplatňuje-li kupující práva z vadného plnění (zboží reklamuje), je prodávající povinen kupujícímu vydat bez zbytečného odkladu poté, kdy kupující uplatnil právo z vadného plnění, písemné potvrzení o tom, kdy kupující právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace kupující požaduje. Lhůta pro vyřízení reklamace je nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace kupujícím, pokud se prodávající s kupujícím nedohodnou na delší lhůtě. V případě, že kupující nebude poskytovat prodávající součinnost, tj. dodání všech podkladů pro posouzení reklamace, neběží prodávající lhůta pro rozhodnutí a vyřízení reklamace stanovená zákonem.
    • Marné uplynutí lhůty 30 dnů se považuje za podstatné porušení smlouvy a kupující má právo od kupní smlouvy odstoupit.
    • Za okamžik uplatnění reklamace se považuje okamžik, kdy prodávající obdržel od kupujícího oznámení o výskytu vady, včetně její bližší specifikace.
    • Jakmile kupující zjistí vadu, vytkne ji bez zbytečného odkladu prodávající a Zboží (předmět plnění) prodávající předá, nebo jej podle jejích pokynů uschová nebo s ním jinak vhodně naloží tak, aby vada mohla být přezkoumána. Jedná-li se o předmět podléhající rychlé zkáze, může jej kupující po upozornění prodávající bez prodlení prodat.
    • Kupující doručí Zboží, u kterého vytkl prodávající vadu na adresu Nám. Osvobození 317/5, 789 01 Zábřeh. K odstranění vady převezme prodávající věc na vlastní náklady. Vyžaduje-li to demontáž věci, jejíž montáž byla provedena v souladu s povahou a účelem věci předtím, než se vada projevila, prodávající provede demontáž vadné věci a montáž opravené nebo nové věci anebo uhradí náklady s tím spojené. Nepřevezme-li kupující věc v přiměřené době poté, co jej prodávající vyrozuměl o možnosti věc po opravě převzít, použije se § 2159 odst. 3 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku obdobně.
    • Zboží musí být v úplném stavu. Je vhodné zboží zasílat v originálním obalu nebo vyhovujícím přepravním obalu, protože prodávající neručí za případné mechanické poškození před přijetím zboží. Ke každé položce je kupující povinen prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodejce a uvést přesný popis závad a četnost výskytu.
    • Reklamace je za vyřízenou považována okamžikem, kdy o této skutečnosti prodávající informuje kupujícího (SMS, na emailovou adresu kupujícího uvedenou při uplatnění reklamace). Tuto skutečnost ohlásí prodávající kupujícímu do 30 dnů nehledě na to, zda byla reklamace zamítnuta či uznána.
    • Bude-li reklamace uznána, má kupující právo na náhradu nákladů spojených s uplatněním reklamace (např. náklady na poštovné, dopravu) v nutné výši. Lze proplatit pouze náklady v přiměřené výši vzhledem k povaze zboží. O proplacení nákladů je nutné žádat bez zbytečného odkladu, nejdéle však do 1 měsíce od vyřízení reklamace. Bude-li reklamace zamítnuta, nese náklady na uplatnění reklamace kupující sám.
  13. Projeví-li se vada v průběhu jednoho roku od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí, ledaže to povaha věci nebo vady vylučuje.
  14. Volbu způsobu reklamace má kupující. V případě výskytu vady může kupující prodávající předložit reklamaci a požadovat:
    • výměnu za nové zboží,
    • opravu zboží,
    • přiměřenou slevu z kupní ceny,
    • odstoupit od smlouvy.
  15. Kupující má právo odstoupit od smlouvy:
    • pokud má zboží podstatnou vadu,
    • pokud nemůže věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady nebo vad po opravě,
    • při větším počtu vad zboží.
  16. Podstatné je takové porušení smlouvy, o němž strana porušující smlouvu již při uzavření smlouvy věděla nebo musela vědět, že by druhá strana smlouvu neuzavřela, pokud by toto porušení předvídala.
  17. U vady, která znamená nepodstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou), má kupující nárok na odstranění vady anebo přiměřenou slevu z kupní ceny.
  18. Vyskytla-li se odstranitelná vada po opravě opakovaně (obvykle třetí reklamace pro stejnou závadu nebo čtvrtá pro odlišné závady) nebo má zboží větší počet vad (zpravidla nejméně tři vady současně), má kupující právo uplatnit požadavek na slevu z kupní ceny, výměnu zboží nebo odstoupit od smlouvy.
  19. Při uplatnění reklamace je kupující povinen prodávající sdělit, jaké právo si zvolil. Změna volby bez souhlasu prodávající je možná jen tehdy, žádal-li kupující opravu vady, která se ukáže být neodstranitelná. Nezvolí-li kupující si své právo z podstatného porušení smlouvy včas, má práva stejná jako při nepodstatném porušení smlouvy.
  20. Není-li oprava nebo výměna zboží možná, na základě odstoupení od smlouvy může kupující požadovat vrácení kupní ceny v plné výši.
  21. Kupující nemůže reklamovat zlevněné zboží z důvodu, pro který je dané zboží zlevněno.

VIII. Doručování

  1. Smluvní strany si mohou veškerou písemnou korespondenci vzájemně doručovat prostřednictvím elektronické pošty.
  2. Kupující doručuje prodávající korespondenci na emailovou adresu uvedenou v těchto obchodních podmínkách. Prodávající doručuje kupujícímu korespondenci na emailovou adresu uvedenou v jeho zákaznickém účtu nebo v objednávce. 

IX. Ochrana osobních údajů

  1. Svou informační povinnost vůči kupujícímu ve smyslu čl. 13 Nařízení Evropského parlamentu a Rady 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) (dále jen „nařízení GDPR“) související se zpracováním osobních údajů kupujícího pro účely plnění kupní smlouvy, pro účely jednání o této smlouvě a pro účely plnění veřejnoprávních povinností prodávající plní prodávající prostřednictvím zvláštního dokumentu.
  2. Kupující souhlasí s ukládáním tzv. cookies na jeho počítač. V případě, že je nákup na webové stránce možné provést a závazky prodávající z kupní smlouvy plnit, aniž by docházelo k ukládání tzv. cookies na počítač kupujícího, může kupující souhlas podle předchozí věty kdykoliv odvolat. Kupující je seznámen s právy dle tohoto odstavce následujícím oznámením:

„Vaši spokojenost s nákupem zjišťujeme prostřednictvím e-mailových dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky, do něhož je náš e-shop zapojen. Ty vám zasíláme pokaždé, když u nás nakoupíte, pokud ve smyslu § 7 odst. 3 zákona č. 480/2004 Sb. o některých službách informační společnosti jejich zasílání neodmítnete. Zpracování osobních údajů pro účely zaslání dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky provádíme na základě našeho oprávněného zájmu, který spočívá ve zjišťování vaší spokojenosti s nákupem u nás. Pro zasílání dotazníků, vyhodnocování vaší zpětné vazby a analýz našeho tržního postavení využíváme zpracovatele, kterým je provozovatel portálu Heureka.cz; tomu pro tyto účely můžeme předávat informace o zakoupeném zboží a vaši e-mailovou adresu. Vaše osobní údaje nejsou při zasílání e-mailových dotazníků předány žádné třetí straně pro její vlastní účely. Proti zasílání e-mailových dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky můžete kdykoli vyjádřit námitku odmítnutím dalších dotazníků pomocí odkazu v e-mailu s dotazníkem. V případě vaší námitky vám dotazník nebudeme dále zasílat.“ 

X. Další práva a povinnosti smluvních stran

  1. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: https://adr.coi.cz/cs. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi prodávající a kupujícím z kupní smlouvy.
  2. Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).
  3. Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává úřad pro ochranu osobních údajů. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.

XI. Závěrečná ustanovení

  1. Pokud vztah založený kupní smlouvou obsahuje mezinárodní prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí právem České republiky. Volbou práva podle přechozí věty není kupující zbaven ochrany, kterou mu poskytují ustanovení právního řádu, od nichž se nelze smluvně odchýlit a jež by se v případě neexistence volby práva jinak použila dle ustanovení čl. 6 odst. 1 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (ES) č. 593/2008 ze dne 17. června 2008 o právu rozhodném pro smluvní závazkové vztahy (Řím I).
  2. Je-li některé ustanovení obchodních podmínek neplatné nebo neúčinné nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotčena platnost ostatních ustanovení.
  3. Prodávající není ve vztahu ke kupujícímu vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku.
  4. Všechna práva k webovým stránkám prodávající, zejména autorská práva k obsahu, včetně rozvržení stránky, fotek, filmů, grafik, ochranných známek, loga a dalšího obsahu a prvků, náleží prodávající. Je zakázáno kopírovat, upravovat nebo jinak používat webové stránky nebo jejich část bez souhlasu prodávající.
  5. Prodávající nenese odpovědnost za chyby vzniklé v důsledku zásahů třetích osob do internetového obchodu nebo v důsledku jeho užití v rozporu s jeho určením. Kupující nesmí při využívání internetového obchodu používat postupy, které by mohly mít negativní vliv na jeho provoz a nesmí vykonávat žádnou činnost, která by mohla jemu nebo třetím osobám umožnit neoprávněně zasahovat či neoprávněně užít programové vybavení nebo další součásti tvořící internetový obchod a užívat internetový obchod nebo jeho části či softwarové vybavení takovým způsobem, který by byl v rozporu s jeho určením či účelem.
  6. Kupující tímto přebírá na sebe nebezpečí změny okolností ve smyslu § 1765 odst. 2 občanského zákoníku.
  7. Kupní smlouva včetně obchodních podmínek je archivována prodávající v elektronické podobě a není přístupná.
  8. Prodávající lze kontaktovat na emailové adrese info@slapkasport.cz nebo na telefonním čísle +420 774 302 298.
  9. Vyřizování stížností kupujících zajišťuje prodávající prostřednictvím emailové adresy info@slapkasport.cz.
  10. Znění obchodních podmínek může prodávající měnit či doplňovat bez udání důvodu. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.

 

Tyto obchodní podmínky nabývají účinnosti dnem 28. 5. 2024

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

příloha č. 1

Odesílatel:

Jméno a příjmení:

Bydliště:

(případně e-mail, tel. číslo):

 

Adresát:

Prodávající: (jméno a příjmení/obchodní firma)

IČ:

Se sídlem:

 

Oznámení o odstoupení od kupní smlouvy

 

Dne ………. jsem si na Vašich internetových stránkách/v internetovém obchodě ………… objednal zboží ……….., číslo objednávky …………, v hodnotě …..….. Kč. Objednané zboží jsem obdržel dne ………..

Na základě ust. § 1829 odst. 1 ve spojení s ust. § 1818 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, využívám svého zákonného práva a odstupuji od kupní smlouvy uzavřené prostřednictvím internetu, která se týká výše uvedeného zboží, jež Vám s tímto dopisem zasílám zpět, a zároveň Vás žádám o poukázání kupní ceny ve výši ………. Kč na můj bankovní účet číslo …………. nejpozději do 14 dnů od doručení tohoto odstoupení od smlouvy.

 

V ………. dne ……….

 

Jméno a příjmení spotřebitele

                                                                                              (podpis)

Přílohy:

Doklad o koupi

 

 

ZWFmODIxY